لیگ قهرماناناروپا

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیشب با برگزاری 4 بازی به پایان رسید که در مهمترین آنها منچستر ویوونتوس از دور رقابتها حذف شدند.

منچستر که اول هفته در جام حذفی انگلیس 2-1 فولهام را برده بود این بار نتوانست از پس حریف قدر پرتقالی بر بیاید وبا حساب 1-1 در اولد ترافورد متوقف شد وبا احتساب نتیجه بازی رفت در پورتو با حساب 2-3 بازنده شد. به این ترتیب سر الکس فرگوسن در یکی از بحرانی ترین سال های مربیگری خود در منچستر قرار گرفت.چون با توجه به اختلاف 9 امتیازی این تیم در لیگ با آرسنال بعید به نظر میرسد که بتواند مقام قهرمانی این فصل را از آن خود کند .گرچه با نگاهی به فصل پیش در میابیم که انجام این کار از عهده شیاطین سرخ خارج نیست. در هر حال منچستر که با توپ پر وربرای  پیروزی به مصاف پورتو رفته بود با گل دقیقه 32 پل اسکولز نیز از حریف خود پیش افتاد ولی گل دقیقه 90 کاستینها تمام آرزوهای منچستری ها را برای تصاحب دوباره جام به باد داد. حالا میتوان تقریبا با قطعیت گفت که کاستینها منفورترین فرد در شهر منچستر است. البته آن قسمتی از مردم که طرفدار من یو هستند .

در ورزشگاه دل آلپی شهر تورین لاکرونیا پیروزی 1-0 دور رفت را دوباره تکرار کرد تا در مجموع به پیروزی 2-0 دست یابد.به این ترتیب راه راه پوشان تورینی فقط باید به فکر سری آ باشند وتقابل با میلان ورم. تک گل لاکرونیا در این بازی ر اوالتر پاندیانی در دقیقه 12 به ثمر رساند.

در ورزشگاه  ژرلاند شهر لیون تیم اول شهر توانست با حساب 1-0 رئال سوسیه داد از اسپانیا را شکست دهد تا در مجموع به پیروزی 2-0 دست یافته وپای به مرحله یک چهارم نهایی نهد.گل این تیم در این بازی را جونینهو در دقیقه 77 به ثمر رساند.

در آخرین دیدار هم چلسی در حضور 36.657 نفر در استمفورد بریج لندن به مصاف اشتوتگارتی رفت که هفته هاست در بوندس لیگا نبرده.دوتیم در پایان به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند وبه این ترتیب چلسی با گلی که خود اشتوتگارتی ها در بازی رفت به خودشان زده بودند راهی مرحله یک چارم شد.

عراق -دانشگاه-بی بی سی

شورای حکومتی عراق اعلام کرده است که قصد دارد قانون اساسی موقت این کشور را روز دوشنبه (هشتم مارس) امضا کند. مراسم تصویب قانون اساسی موقت، ابتدا روز جمعه برگزار شد اما به دلیل ایرادهای اعضای شیعه شورا بی نتیجه ماند.

بقیه مطلب را در اینجا بخوانید

راستی دقت کردید که آیت الله سیستانی چقدر از نظر قیافه شبیه امام خمینیه .بیچاره عراقی ها اگه اخلاق و رفتارش هم مثل اون باشه! یه چند سال دیگه به وضعیت ما دچار میشن.



صبح ساعت هشت صبح کلاس زبان داشتم ولی با اینکه بیدار بودم حس رفتن نبود وکلاسو پیچوندم بعد دوستم از دانشگاه زنگ زد گفت استاد کارگاه تابلو نیومده کلاس بعدی هم تعطیله حالا نیم ساعت پیش زنگ زد گفت استاد گفته همه ساعت 2 تو دانشگاه جمع شین میخواهم در مورد مسائل مهمی صحبت کنم.فقط مای بدبخت این وسط گیر کردیم که چیکار کنیم.اون از انتخاب واحد که قبل از اعلام نمرات بود!!! این هم از این وضع که استاد هر وقت دلش خواست میاد ما هم باید مطیع باشیم.

راستی از بروبچه های دانشگاه اسلامشهر کسی وبلاگ مینویسه .اگه مینویسه به من خبر بده .ایول

امروز داشتم دی وی دی ماتریکس 2 را نگاه میکردم کلی با اون چیزی که روی سی دی معمولی دیده بودم فرق داشت اینجا تازه فهمیدم جریان چیه! واقعا فیلمهای اینجوری را فقط باید با کیفیت دی وی دی دید.این تبلیغ دی وی دی (دی وی دی هر روز بهتر از دیروز. دینگ دینگ )

مطلب سردبیر خودم درباره بی بی سی پرشین.

فکر کنم بی بی سی پرشین از بیشتر جهات سایت خوبیه فقط بخش ورزشی نداره که میتونه بهش ضربه بزنه اون هم با اون بخش ورزشی خوبی که بی بی سی اصلی داره

 

باز هم منچستر

منچستر یونایتد جایگاه خود را در صدر ثروتمند ترین تیم های جهان حفظ کرد ولی آرسنال توانست بالاتر از لیورپول در این لیست قرار بگیرد.

درآمد 175 میلیون پوندی منچستر در سال 2003-2004 میلادی این تیم را بالاتر از دو غول ایتالیایی میلان ویووه  و رهمچنین رئال مادرید قرار داد.

لیورپول که سال پیش در مکان پنجم قرار داشت امسال در این لیست سقوط داشت وبه رده هشتم قناعت کرد با 104.4 میلیون پوند که با اختلاف کمی پشت سر آرسنال با 104.6 میلیون پوند قرار گرفتند.تیمی که با انتقال به ورزشگاه جدید در سال 2006 وضعیت بهتری خواهد یافت.

سلتیک با 60 میلیون در مکان هجدهم جای گرفت ولی در آن جا هیچ مکانی برای رنجرز وجود ندارد تیمی که دوسال پیش از جمع 20 تیم خارج شد.

با وجود بحران های شدید مالی لیدز با 64 میلیون در رده شانزدهم قرار گرفت.

دن جونز رئیس گروهی که وظیفه تحقیق در این باره داشت گفت:ما تمام معادلات را زیر نظر داشتیم وروز به روز تمام ورود وخروخ پولها را بررسی کردیم.

انگیس وایتالیا با داشتن 12 تیم در بین 20 برتر بیشترین سهمیه را به خود اختصاص دادهان و اسپانیا رده بعدی را در اختیار دارد.