عروس مرده

گرچه دیر ولی امروز عروس مرده ی تیم برتون را دیدم.انیمیشنی بود متفاوت با کارتون های دیگه ای که تا حالا دیده بودم. تو یه چیزی شک ندارم اونم اینه که خلاقیت تیم برتون بیداد میکنه شاید باید بگم نهایت خلاقیت. در اصل تو فیلم دو دنیا وجود داره یکی دنیای آدم های زنده و یکی دنیای مرده ها که تو طبقه پایین زندگی میکنن. دنیای زنده ها پر از ظلمت و تاریکی و درد و بدبختیه عوضش تو طبقه پایین بزن برقص و زندگیه شاد برقراره در کل با فیلم خیلی حال کردم گرچه از نظر تکنیکی فیلم خیلی درجه یکی نیست ولی از نظر طرز روایت و داستان این جور چیزها درجه یکه.
نکته قابل توجه اینه که شخصیت اول فیلم شبیه جانی دپ طراحی شده که خو او هم به جاش حرف میزنه . به نظرم میرسه تیم براون این ایده را تو ذهنش داشته ولی چون نصف شخصیتها فقط استخوان دارند تصمیم گرفته به جای فیلم ‍، کارتنشو بسازه.

امشب رشید پور تو شب شیشه ای توکلی نماینده مجلسو آورده بود نمیدونم چرا همیشه فکر میکنم توکلی خط فکری مجلسی ها را تعیین میکنه ولی به هر حال معلوم بود کاملا حساب شده به برنامه اومده بود تا سهمیه بندی را برای تهرانی ها توجیه بکنه و بنا به گفته خودش سهمیه بندی تو انتخاب بد و بدتر بهترین راهه (تناقضو میبینید) با این اوضاع معلوم میشه روی سهمیه بندی به اجماع رسیدن و لایحه ای که امروز دولت برای بنزین 150 تومانی برده مجلس کشکه. خودتونو برای صفهای دو سه ساعته اتوبوس دعواهای موقع سوار شدن مترو آماده کنیم. این ماییم ملتی متمدن.
نظرات 1 + ارسال نظر
ورود برای 13 ساله ها ممنوع سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ http://mamno-13.blogsky.com

دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
ایام خوشتان را تبریک می گویم برای گرفتن یادگاری به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاگ من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
به علت حجم بالای عکسهای آموزشی ما شمااول تمام صفحه های اینترنتی را ببندید و دقیقا 5 دقیقه صبر کنید تا وبلاگ ما لود شودخیلی خوشحال می شوم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگ من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
mamno-13.blogsky.com
ورود برای 13 ساله ها ممنوع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد