دیگه از بلاگ اسکای نوشتن هیچ فایده ای نداره

سلام.دیگه از بلاگ اسکای نوشتن هیچ فایده ای نداره . مثل اینکه هر چند وقت یکبار باید منتظر مرخصی رفتن بلاگ اسکای باشیم. البته با متن فارسی که این هفته داده اوضاع یه کمی پیچیده شده.واین شبهه را به وجود میاره که آیا قراره وبلاگها توسط سرویس دهندگان وبلاگ سانسور شوند ؟

 

توجه

کاربران گرامی
از تاریخ ۱۵/۲/۱۳۸۳ کلیه وبلاگهای حاوی مطالب توهین آمیز به اشخاص حقیقی و حقوقی و مغایر با عفت عمومی مسدود خواهند شد
قابل ذکر است پس از تاریخ فوق این سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال مسدود شدن و از بین رفتن مطالب این قبیل وبلاگها نخواهد داشت

با تشکر
 

یه مطلب عالی از پیام چرندیاتی در کاپوچینو این هفته. این هم یه تیکه از مطلب.

 الکساندر گراهام بل با دستان لرزان خود آخرین سیم‌ها را به هم گره میزد. امیدوار بود که این‌بار همه چیز با موفقیت پیش برود و بوق اشغال نشنود. دستیارش توماس را صدا کرد تا برای أخرین بار دستگاه انتقال صدای خود را آزمایش کنند. دوباره فریاد زد: توماس؟! پاشو بیا یه دقیقه اینجا با هم این لامصب رو چک کنیم. بسه بابا! اینقدر sms برا ملت نفرست. بیا من میرم اون اتاق زنگ میزنم. دو تا زنگ زد وردار که رو پیغامگیر نره . سپس به اتاق دیگری رفت و یه شماره گیری پرداخت...
مشترک گرامی! شماره مورد نظر تغییر یافته است لطفا جهت اطلاعات بیشتر با ۱۱۸ تماس بگیرید! متشکرم!

گراهام بل گوشی را محکم به زمین کوبید و با خشم فریاد زد: توماس؟؟ این شماره‌ات چند بود؟؟
شروع به شماره گیری مجدد شد. ناگهان دستگاه انتقال صوتی به صدا در‌آمد. توماس گوشی را برداشت و گفت:‌الو الو؟ بل از آنطرف در داخل گوشی فوت کرد. توماس غرید که مگه تو خوار مادر نداری احمق؟ بل خندید و گفت‌:‌ منم بابا! توماس گفت:‌اٍ.. شرمنده! صداتو نشناختم.این اختراعت خیلی خداس، ولی چقدر صدات پای تلفن ( یعنی چیزه .. این دستگاهه) عوض میشه! بل که از شدت خوشحالی و موفقیتش در این اختراع در پوست نمی گنجید خندید و گفت: آره. البته این هم داره شارژش تموم میشه. من قطع میکنم با اون یکی گوشی میگیرم. بزار به خانومم هم زنگ بزنم و بهش خبر بدم . توماس لبخندی زد و گفت: اوکی تو برو چون منم پشت خطی دارم. راستی اسم این دستگاه رو چی میخوای بذاری؟ موبایل؟ بل گفت: ‌نه نه فعلا می‌ذاریمش «تلفن» تا بعد.

پژمان راهبر پس از چند وقت توی پارس فوتبال مطلب نوشت . البته مطلبی تلخ و نامیدانه . این هم قسمتی از مطلب.

وقتی سایپا گل سومش را هم زد، جای خالی یک علی پروین روی نیمکت که هافبک‌ها و مهاجم‌ها با ترس به صندلی سنتی‌اش کنار محمود خردبین، نفر دوم از سمت راست نگاه کنند زیر لب بگویند که اگر بازی مساوی نشود حساب کارشان با خداست چقدر به چشم می‌آمد. دقایقی قبل تر که کریم باقری می‌توانست با یک شوت اساسی از فاصله‌ای نزدیک دروازه سایپا را باز کند دلمان برای آن بازیکنی که می‌توانست از 40 متری توپ و دروازبان را باهم توی گل بفرستد تنگ شده بود. همان کریمی که یقه‌اش را می‌داد بالا و حتی قدم زدنش در زمین تماشایی بود. این شوت بعد از سوت پایان نیمه اول بود، که انتظار داشتیم اکبر غمخوار مثل یکی شبیه امیر عابدینی(مدیر سابق) عمل کند که مثل ورزشی‌ها بین دو نیمه بازی آلیما- پرسپولیس- که قرمزها باید 4 گل می‌زدند ولی نیمه اول ضعیفی را پشت سر گذاشته بودند به داخل رختکن رفت و با یا حسین و نوحه در نیمه دوم تیمی را روانه میدان کرد که از پس بایرن مونیخ نیز بر می‌آمد.

راستی یاد بکهام افتادم .چون بلاگ اسکای خراب بود نشد درباره ماجراهای هفته پیش او چیزی بنویسم. ولی میتونید کل ماجرا را اینجا بخونید .

این هم بیشترین ومهمترین مطالب هفته پیش رسانه های دنیا که ماجرای رسوایی بکهام در صدر قرار دارد.

این مطلب دیگه خیلی طولانی شد .فعلا

باز هم ابراهیم نبوی

مثل اینکه وبلاگ من داره تبدیل میشه به محلی برای لینک دادن به مطالب ابراهیم نبوی در گویا.ولی واقعا از این یکی نمیشه گذشت خیلی عالیه.

خبر مهم: ملکه انگلیس به تازگی ترتیبی داده است تا به کارمندان مسلمان کاخ باکینگهام مرخصی داده شود تا بتوانند در نماز جمعه شرکت کنند.

با توجه به اینکه موج اسلام گرایی در انگلیس رو به افزایش است و جاناتان برت پسر شاهزاده برت و اما کلارک نوه دختری نخست وزیر پیشین انگلیس به اسلام گرویده اند و در راستای اینکه یکی از پایگاههای اساسی و مهم اسلام در آینده لندن خواهد بود، ضمن پیش بینی تغییر حکومت بریتانیا در آینده به حکومت مشروطه سلطنتی بریتانیای کبیر برخی از اتفاقاتی که در آینده در انگلیس خواهد افتاد، به شرح زیر پیش بینی می شود:

برگزاری نماز جمعه: مردم مسلمان و حزب الله لندن هر هفته در مراسم نماز جمعه ام القرای اسلام که با حضور برادر چارلز( پرنس چارلز سابق) و خواهر الیزابت( ملکه الیزابت سابق) برگزار می شود، شرکت خواهند کرد و بعد از خواندن نمازجمعه شعارهای زیر را خواهند داد:
- اسلام پیروز است، ایرلند نابود است
- با مشت محکم می زند این ملت، بر دهن دشمنان سلطنت
- مادر ملت ما، الیزابت حزب الله
- خدایا خدایا تا انقلاب مهدی( عج) الیزابت رو نگه دار
هر ماه یکبار لرد مصباح یزدی( استاد مصباح یزدی سابق) سخنران خارجی پیش از خطبه ها خواهد بود.

لینک کل مطلب

دیشب بازی اینتر ویوونتوس را دیدید .بازی خیلی پر هیجانی بود نه. اما یه اشکال داشت . اگه گفتید

بله گزارش علیفر

بیچاره بوفون که به خاطر نگرفتن پنالتی به افت شدید متهم شد. این درست که بوفون چند هفته ای هست که افت کرده . اما آیا نگرفتن پنالتی دلیلی بر افت یک دروازه بانه .

گزارش بازیهای این هفته سری آ را منیتونید اینجا بخونید. البته با نوشته اینجانب .
                                   

ابراهیم نبوی

مطلب عالی ابراهیم نبوی در باره اتفاقات سال گذشته را از دست ندهید .این هم قسمتی از مطلب :

صدام باید برود
اصولا انقلاب به هر حال صادر می شود، انقلاب ایران نیز به سرعت صادر شد. اما برای آدمی مثل بوش که کتاب خواندن یکی از سخت ترین کارهای دنیاست، بیست سال طول کشید تا این نابغه دوران معاصر جمله تاریخی امام خمینی را بخواند. امام گفته بود: صدام باید برود. بوش این جمله را خواند، کمی می خواست فکر کند، اما ترجیح داد مشاورینش به جایش فکر کنند. و آنگاه آمریکایی ها برای ساقط کردن عراق راه افتادند. حمله آمریکا به عراق در مدتی کمتر از یک ماه به نتیجه رسید. و حدود سه هزار نفر تلفات داشت. در روز سیزده بدر سال گذشته طبق آمار اعلام شده توسط پلیس راه ایران سه هزار نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند.
نکته مهم آمریکایی – عراقی: از بوش پرسیدند: چی شد که به کربلا آمدید؟ گفت: امام حسین طلبیده بود. پرسیدند: می خواهید به ایران هم بروید؟ گفت: اگر امام رضا بطلبد.

لینک مطلب