شوچنکو برنده توپ طلایی

سرانجام شوچنکو هم به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب شد. بازیهای استثنایی او در این یک ساله اخیر مخصوصا در فصل جدید که داره یه تنه میلان را بالا میبره همه دلیلی برای شایستگی او برای گرفتن این جایزه است.خوشبختانه این جایزه مثل جایزه فیفا نیست که بعضی وقتها برنده های عجیب و غریب داشته باشه گرچه به نظر میرسه امسال هم حق به حق دار برسه چون هر سه تا کاندیدا ( شوچنکو – رونالدینهو – آنری ) شایستگی دریافت جایزه را دارند.

اما برای اینکه شوچنکو توپ طلا را صاحب بشه 175 تا از روزنامه نگارهایی که تو رای گیری شرکت کرده بودند به او رای دادن دکو با 139 رای دوم شد رونالدینهو با 133 رای سوم شد و تیری آنری با 80 رای چهارم شد.


شوچنکو بعد از گرفتن جایزه گفت: من برای گرفتن این جایزه بسیار خوشحالم. و از تمام کسانی که من را حمایت کردند تشکر میکنم مخصوصا از طرفداران اوکراینی. من یک اوکراینی هستم و از این بابت احساس غرور میکنم. این جایزه را نیز به مردمم تقدیم میکنم.

هفته دیگه هم انتخاب بهترین بازیکن سال 2004 جهانه که امسال علاوه بر مربیان تمام تیم ها از کاپیتانهایشان هم رای گیری میشه . باید دید علی دایی به کی رای میده.

ولی به احتمال زیاد تو این رای گیری رونالدینهو انتخاب بشه تا سال پر بارش با بارسا تکمیل بشه. ایشالله آخر فصل هم لا لیگا و لیگ قهرمانان را میبره تا چشم رئالی ها دربیاد.

این آخرشو زیاد سخت نگیرید. فعلا!