ونگر: ویرا خواهد ماند

آرسن ونگر تاکید کرد پاتریک ویرا با رئال مادرید هیچ صحبتی انجام نداده و حرفهای خود مبنی بر ماندن ویرا در هایبوری را تکرار کرد.

رئال روی پیشنهاد 23 میلیون پوندی زوم کرده است ولی آرسن ونگر مربی توپچی ها گفت به اعتقاد او ویرا در هایبوری خواهد ماند.

ونگر گفت: من یقین دارم او میماند. او تا سال 2007 با ما قرارداد دارد.

" من جلسه ای با ویرا داشتم ولی نمیتوانم بگویم در آن جلسه چه چیزهایی گفته شد ولی نظرات خودم را به او گفتم.

او اضافه کرد: ما بازیکنان دیگری نیز داریم که قراردادهای کوتاهتری نسبت به ویرا دارند و وضعیت آنها خطرناکتر است.

ونگر همچنین متذکر شد تجمع اخبار و افراد پیرامون ویرا باعث شد تمرنات پیش فصل ما از روند خود خارج شود.

رسانه ها هیچ کمکی نکردند و همه چیز از هم گسیخته شد. ولی ما با یکدیگر ملاقات کردیم همان گونه که همیشه این کار را انجام میدادیم.

ونگر اضافه کرد: من نیازی به تلاش برای متقاعد کردن ویرا برای ماندن نمیبینم.و اضافه کرد اگر این هافبک ملی پوش فرانسوی به رئال برود اشتباه بزرگی را مرتکب شده است.

اگر بازیکن پیش من بیاید و بگوید فکر میکند نمیتواند در اینجا به پیروزی برسد این برای من به اندازه کافی عادلانه است.

اما حقیقت این است رفتن به جای دیگر و کار با افراد دیگر متضمن موفقیت و پیروزی نیست.

" چرا مایکل شوماخر در فراری مانده است؟ چون میداند میتواند در آنجا به موفقیت برسد.

ونگر اضافه کرد: به اعتقاد من هر بازیکنی آرسنال را ترک کند دچار اشتباه شده است.

 

اخبار روز فوتبال

آذریان موتو مهاجم رومانیایی چلسی با یک قرار داد یک ساله قرضی به تیم یوونتوس پیوست.علت این کار فرصت بیشتر برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیان شده است.

گیسا پوپسکیو مدیر برنامه های او گفت: موتو روز پنجشنبه به سمت ایتالیا رفت و روز جمعه قراردادش را با یوونتوس به امضا رساند.

همچنین این قرارداد در صورتی که دو باشگاه موافقت کنند تمدید خواهد شد.

موتو اکتبر سال گذشته با مبلغ 15.8 میلیون پوند از پارما به چلسی پیوست ولی مصدومیت های پیاپی و بدشانسی مانع از کامیابی او شدند.

این بازیکن 25 اله در 30 بازی که برای چلسی انجام داد 11 گل به ثمر رساند.

در حالی که با ابقای اریکسون در پست مربیگری تیم ملی آتش جنجال های چند روز اخیر فروکش کرده بود خبرهای جدید از خانم آلام منشی اتحادیه فوتبال که اریکسون به رابطه با او متهم شده بود نوید روزهای خوبی را برای روزنامه های زرد انگلستان میدهد.

خانم آلام تصمیم گرفته تمام جریانات اخیر را به صورت یک کتاب دربیاورد و سیر تا پیاز داستان را برای همه تعریف کند.انجام این کار از سوی او میتواند تبعات بسیلر خطرناکی را برای اریکسون داشته و احمال اینکه پست او در تیم ملی بعد از چاپ کتاب به خطر بیفتد بسیار بالاست.

 

 

ویرا در یکد قدمی رئال. پرس به دنبال پویول

قسمت ورزشی بی بی سی معتقد است براساس شواهد موجود آرسنال آماده فروش ویرا به رئال مادرید است.

مسئولان هایبوری  منتظر بالا بردن پیشنهاد از سوی رئال هستند تا آنها هم مقدمات انتقال مانیچه را تهیه ببینند.

در حال حاضر آرسنال و ویرا از هرگونه صحبتی در این مورد خودداری میکنند.

ایستگاه رادیویی کادنا سر که متعلق به گروه رسانه ای پریزا است که در رئال سرمایه گذاری کرده است گفت که آرسنال برای جانشینی ویرا چند روزی وقت خواسته است.

و مانیچه ستاره تیم پرتغال در یورو 2004 هدف اول آرسن ونگر مربی آرسنال برای این پست است.

ویرا که هشت سال پیش با مبلغ 3.5 میلیون پوند از آث میلان به هایبوری انتقال یافته بود در باره امکان انتقال خود به برنابئو و یا وفاداراری خود به آرسنال هیچ حرفی نزد.

آرسنال هنوز هیچ اعلامیه ای را در این مورد منتشر نکرده است . آنها قبلا گفته بودند تنها زمانی که رفتن یا ماندن ویرا قطعی شود صحبت خواهند کرد.

ولی آرسن ونگر مربی توپچی ها همچنان معتقد است که ویرا در هایبوری خواهد ماند.

در این میان امیلیو بوتراگوئنو مدیر فوتبال رئال گفت : ویرا برای ما و باشگاه بسیار مهم است.

او در مورد صحبتهای قبلی خود گفت: من فکر میکنم فقط گفتم ویرا بازیکن دوست داشتنی است ولی هیچ گاه نگفتم او یکی از اهداف ما است.

اگر قرار باشد ویرا در لیگ قهرمانان برای رئال به مبدان برود فقط تا روز پنج شنبه فرصت امضای قرارداد دارد.کلود ماکه له له بازیکنی که سال قبل به چلسی فروخته شد و هیچ گاه جانشین خوبی در رئال برای او پیدا نشد گفت میتواند حدس بزند چرا باشگاه سابقش ویرا را میخواهد.

" پاتریک یک بازیکن بزرگ برای آرسنال است و به راحتی میتوان فهمید چرا رئال به دنبال اوست.

" او بسییار قوی و فعال است و خط هافبک را به خوبی هدایت میکند. او همچنین توپ را بسیار خوب کنترل میکند.

" علاوه بر تمامی اینها ویرا سمبل آرسنال است و اگر او برای آرسنال بازی نکند این تیم تغییر خواهد کرد.

" ویرا 40% تیم است و نمیدانم چرا آنها او را از دست میدهند.

سرنوشت انتقال پیچیده ساموئل اتوئو بازیکن کامرونی مایورکا که 50% مالکیتش نیز از آن رئال است با پیشنهاد جدید رئال به بارسا که خواستار این بازیکن است وارد فاز جدیدی شد.

بارسلونا که به مبلغ 23 میلیون یورو نیز راضی شده بود حالا از پیشنهاد پرس رئیس رئال بهت زده شده است. این بار رئالی های پایتخت دست روی پویول گذاشته اند. او پویول را در ازای مبلغی از قرار داد اتوئو که سهم رئال است طلب کرده است. این کار در راستای گفته قبلی پرس که گفته بود اجازه نخواهد داد اتوئو به بارسا برود صورت گرفته است. اما شاید پرس برای گرفتن پویول نقشه کشیده باشد.

ولی طرفداران بارسا که هنوز هم انتقال فیگو را به مادرید باور ندارند مطمئنا تحمل انتقال پویول را نخواهند داشت. آن هم پویول که به همراه رونالدینهو جزو محبوبترین بازیکنان بارسا در کاتالونیا محسوب میشود. در این میان شاید لاپرتا با یک حرکت خوب بتواند هم پویول را نگه دارد هم ضربه شستی به پرس نشان دهد تا دیگر فکر بازیکنان بارسا را از سرش بیرون کند. و همچنین طرز مدیریت را به خوان گاسپارت نشان دهد که در مدت مدیریتش بر باشگاه بدترین دوران تاریخ باشگاه را ساخت. فیگو را دو دستی تقدیم رئال کرد ریوالدو را بازیکن آزاد اعلام کرد و بارسا را به یک تیم درجه دو تبدیل کرد.

ولی امروز طرفداران بارسا خوشحالند که لاپرتا بر این باشگاه ریاست میکند و با درایت او بارسا دوباره جزو تیم های درجه اول اروپا و جهان محسوب میشود و جزو شانس های اول قهرمانی لا لیگا و لیگ قهرمانان است.