ونگر: ویرا خواهد ماند

آرسن ونگر تاکید کرد پاتریک ویرا با رئال مادرید هیچ صحبتی انجام نداده و حرفهای خود مبنی بر ماندن ویرا در هایبوری را تکرار کرد.

رئال روی پیشنهاد 23 میلیون پوندی زوم کرده است ولی آرسن ونگر مربی توپچی ها گفت به اعتقاد او ویرا در هایبوری خواهد ماند.

ونگر گفت: من یقین دارم او میماند. او تا سال 2007 با ما قرارداد دارد.

" من جلسه ای با ویرا داشتم ولی نمیتوانم بگویم در آن جلسه چه چیزهایی گفته شد ولی نظرات خودم را به او گفتم.

او اضافه کرد: ما بازیکنان دیگری نیز داریم که قراردادهای کوتاهتری نسبت به ویرا دارند و وضعیت آنها خطرناکتر است.

ونگر همچنین متذکر شد تجمع اخبار و افراد پیرامون ویرا باعث شد تمرنات پیش فصل ما از روند خود خارج شود.

رسانه ها هیچ کمکی نکردند و همه چیز از هم گسیخته شد. ولی ما با یکدیگر ملاقات کردیم همان گونه که همیشه این کار را انجام میدادیم.

ونگر اضافه کرد: من نیازی به تلاش برای متقاعد کردن ویرا برای ماندن نمیبینم.و اضافه کرد اگر این هافبک ملی پوش فرانسوی به رئال برود اشتباه بزرگی را مرتکب شده است.

اگر بازیکن پیش من بیاید و بگوید فکر میکند نمیتواند در اینجا به پیروزی برسد این برای من به اندازه کافی عادلانه است.

اما حقیقت این است رفتن به جای دیگر و کار با افراد دیگر متضمن موفقیت و پیروزی نیست.

" چرا مایکل شوماخر در فراری مانده است؟ چون میداند میتواند در آنجا به موفقیت برسد.

ونگر اضافه کرد: به اعتقاد من هر بازیکنی آرسنال را ترک کند دچار اشتباه شده است.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سهراب پرسپ.لیسی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:53 ب.ظ http://elabo.blogsky.com

سلام ............. اگه میتونی یه سری به وبلاگ من بزن و تطرتو هم بده و اگه میشه در نظرسنجی هم شرکت کن!!

مهیار یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:54 ب.ظ

خیلی وبلاگ چرته

سمانه دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:32 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد