مایکروسافت

عجب گندی زده مایکروسافت:

مایکروسافت، یکی از بزرگترین شرکت های نرم افزار رایانه ای جهان، می گوید اطلاعات سری سیستم عامل ویندوز این شرکت به شبکه جهانی اینترنت درز پیدا کرده است.

کارشناسان می گویند دزدان اطلاعات رایانه ای، هکرها (Hackers)، می توانند با استفاده از این اسرار به صدها میلیون رایانه ای که در سراسر جهان با ویندوز کار می کنند، آسیب برسانند.

همچنین این خطر وجود دارد که دیگر شرکت های تولید کننده نرم افزار رایانه ای در رقابت با شرکت مایکروسافت بخش هایی از کد ویژه ویندوز را نسخه برداری و در برنامه هایی مشابه استفاده کنند.

مایکروسافت از اسرار کد سیستم عامل ویندوز خود به شدت محافظت می کرده است چون در دنیای رایانه ها این کد، دی ان ای نرم افزار محسوب می شود.

بیش از 90 درصد رایانه های جهان به این سیستم مجهزند و مایکروسافت بیم دارد که هکرهای رایانه ای با دسترسی به این اطلاعات خرابی های زیادی را به بار آورند.

گزارشگر بی بی سی می گوید ظاهرا کدی که در شبکه اینترنتی پدیدار شده مربوط به ویندوز 2000 و ویندوز ان تی است، اما برنامه های بزرگی مانند ویندوز بسیار پیچیده اند و کسی به جز هکرهای پیشرفته قادر نخواهند بود آن را درک کنند.

در هفته جاری این دومین باری است که شرکت مایکروسافت در زمینه امنیت نرم افزارهای خود با مشکل روبرو شده است.

روز چهارشنبه، 11 فوریه، این شرکت گفت تازه ترین مدل ویندوز دچار نقصی عمده است که می تواند رایانه ها را در مقابل هکرها آسیب پذیر کند.

شرکت مایکروسافت از کاربران این مدل ویندوز خواسته است تا با استفاده از یک نرم افزار کمکی که از طریق سایت اینترنتی این شرکت به طور رایگان در اختیار آنان قرار دارد، این مشکل را رفع کنند.

لینک مطلب

امروز صبح رادیو ورزش برنامه ای درباره انتخاب بازیکنان تیم ملی داشت ومردم غیور ایران تلفن میزدند ونظرات خودشون را به همه اعلام میداشتند.فقط جالبی این برنامه این بود که هر کی زنگ میزد طرفدار خداداد عزیزی بود وهی ازش تعریف میکرد وعلی دایی را میکوبید.اون وسطها برای اینکه ضایع نشه اسم نوازی را هم میاوردند.مجری برنامه هم سعی میکرد حرف خود را که درباره سن خداداد زده بود پس بگیره و هی میگفت همه چی به نظر مربی تیم ملی بستگی داره.

این است وضعیت فوتبال ایران واین ماییم که آرزوی صعود به جام جهانی را داریم .این ماییم که هیچ ارزشی برای مربی که بازیکن دلخواه ما را به تیم نیاورد قائل نیستیم .فقط کافیست مربی تیم یک عمل خلاف میل ما انجام دهد آنوقت است که او یک سیاهکار  دلال و بزدل میشود .وبه راحتی آب خوردن یک عمر تلاش او در فوتبال وعلم او در این عرصه را زیر سئوال میبریم. حتی حاظریم تیم مورد علاقه مان پیروز نشود وبه قعر جهنم سقوط کند ولی با این مربی به خاطر اینکه خلاف میل ما وبازیکن مورد علاقه مان عمل کرده موفق نشویم.تازه اگر مربی خارجی باشد که هیچ... او یک اجنبی جاسوس بی شرف است که جای مربیان ایرانی را تنگ کرده وباید به هر قیمتی او را از صحنه به در کرد.

در اینکه خداد عزیزی در صعود ما به جام جهانی نقش داشت هیچ شکی نیست ولی او فقط در این صعود نقش داشت نه چیز دیگر! ولی او ودوستانش در جام بعد وقتی کرسی های خود را از دست رفته دیدند از هر ابزاری برای توقف آن روند استفاده کرده ...

این است منطق ایرانی...

 

مهران مدیری & مهران غفوریان

مطلب امروزم را در حالی مینویسم که که از صبح تا حالا دل درد دارم هنوزم خوب نشده.سعی میکنم با نوشتن دردش را کم کنم(ایول روانشناسی).

برنامه به اصطلاح طنز ورود ممنوع ممنوع با همه کارگی مهران غفوریان از دیشب شروع شد.قسمت اول که یک افتضاح به تمام معنا بود حالا شاید قسمتهای بعدی درست بشه ولی فعلا مهران غفوریان با این شروع همه را به یاد زیرآسمان شهر انداخت ودر صدر آن شکست حیثیتی مهران غفوریان.شاید باید گفت خوشحال ترین فرد دیشب مهران مدیری بود که به نظر می آمد نگران یک شروع طوفانی از غفوریان باشه ولی با این وضع تا یه مدتی میتونه نفس راحت بکشه.مخصوصا با آن تقلیدی که از آهنگ سندی در تیتراژ برنامه کرده یا شاید هم سندی را مسخره کرده که این دومی میتونه بیشتر واقعیت داشته باشه.

جریان این سیبیل غفوریان چیه؟ دقیقا همین سیبیل را رضا عطاران در کوچه اقاقیا داشت.این نوع سیبیل مده؟

اما مهران مدیری هم در حاشیه امنیت قرار نداره وبا یک لغزش دیگه میتونه به سرنوشت هم صنف خود دچار بشه. بعد از یک شروع بد حالا با چند بازیگر جدید و تغییر داستان آروم آروم داره برنامه خوبی به نمایش در میاد گرچه خیلی ها معتقدند که با مسخره کردن اعضای مجلس دیگه تو دل مردم جایی نداره ولی بی تفاوتی اخیر مردم به مسائل سیاسی باعث شده کسی بهش توجهی نکنه.البته تنها راه موجود برای مدیری بازگشت پیمان قاسم خانی سرپرست نویسندگان پاورچینه که این روزها مارمولک با فیلمنامه او در جشنواره فجر غوغایی به راه انداخته.تجربه های پیشین مثل نان عشق موتور هزار وپاورچین نشان داده او در حال حاضر از بهترین طنز نویسهای ایرانه (شاید هم بهترین).

 



جراحان سر دوم یک نوزاد را جدا کردند

 

بلاگ اسکای

ای بابا از دست بلاگ اسکای دق کردیم از بس هر روز تعطیل میشه.ولی خدا را شکر که فعلا باز شد چون اگر باز نمیشد معلوم نبود وضعت اعتیادمون به وبلاگ نویسی چی میشد.گرچه تو این مدتی که که وبلاگم بسته بود هی میگفتم کاشکی میتونستم چند سطر بنویسم ولی حالا که دم دسته هیچی یادم نمیاد طبق معمول!

تا خیلی دیر نشده به طرفدارای رم یه تسلیت درست وحسابی بگم که با پنج امتیاز از صدرنشین عقب افتادن.انشاالله یه ده بیست ساله دیگه قهرمان میشن فعلا براشون زوده.

قیافه قالبم را هم یه تغییراتی توش دادم نمیدونم خوبه یا نه . یه چند روز بگذره معلوم میشه این قالب چند مرده حلاجه.

یه جوک جالب : یه روز جبرئیل میره سراغ یه قزوینیه میگه شناسنامتو بده میخوام باطلش کنم . قزوینییه میگه شناسنامم زیر فرشه جرات داری ورش دار.(بی مزه)

فعلا چیز جدیدی به ذهنم نمیاد هر چیزی که هست یه ذره قدیمی شده و فایده نداره .تا بعد