مهران مدیری & مهران غفوریان

مطلب امروزم را در حالی مینویسم که که از صبح تا حالا دل درد دارم هنوزم خوب نشده.سعی میکنم با نوشتن دردش را کم کنم(ایول روانشناسی).

برنامه به اصطلاح طنز ورود ممنوع ممنوع با همه کارگی مهران غفوریان از دیشب شروع شد.قسمت اول که یک افتضاح به تمام معنا بود حالا شاید قسمتهای بعدی درست بشه ولی فعلا مهران غفوریان با این شروع همه را به یاد زیرآسمان شهر انداخت ودر صدر آن شکست حیثیتی مهران غفوریان.شاید باید گفت خوشحال ترین فرد دیشب مهران مدیری بود که به نظر می آمد نگران یک شروع طوفانی از غفوریان باشه ولی با این وضع تا یه مدتی میتونه نفس راحت بکشه.مخصوصا با آن تقلیدی که از آهنگ سندی در تیتراژ برنامه کرده یا شاید هم سندی را مسخره کرده که این دومی میتونه بیشتر واقعیت داشته باشه.

جریان این سیبیل غفوریان چیه؟ دقیقا همین سیبیل را رضا عطاران در کوچه اقاقیا داشت.این نوع سیبیل مده؟

اما مهران مدیری هم در حاشیه امنیت قرار نداره وبا یک لغزش دیگه میتونه به سرنوشت هم صنف خود دچار بشه. بعد از یک شروع بد حالا با چند بازیگر جدید و تغییر داستان آروم آروم داره برنامه خوبی به نمایش در میاد گرچه خیلی ها معتقدند که با مسخره کردن اعضای مجلس دیگه تو دل مردم جایی نداره ولی بی تفاوتی اخیر مردم به مسائل سیاسی باعث شده کسی بهش توجهی نکنه.البته تنها راه موجود برای مدیری بازگشت پیمان قاسم خانی سرپرست نویسندگان پاورچینه که این روزها مارمولک با فیلمنامه او در جشنواره فجر غوغایی به راه انداخته.تجربه های پیشین مثل نان عشق موتور هزار وپاورچین نشان داده او در حال حاضر از بهترین طنز نویسهای ایرانه (شاید هم بهترین).

 



جراحان سر دوم یک نوزاد را جدا کردند

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:19 ب.ظ http://spirit.blogsky.com

خیلی ناراحت کننده هست دلم براشون میسوزه

فرشاد سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.mehranmodiri.blogsky.com

غفوریان صد سال دیگه هم به پای مدیری نمی رسه
مدیری هم محبوبیتشو از دست نداده اگه داده بود الان تصویرش روی جلد مجله دنیای تصویر نبود.
واقعا دلم برای حسودا می سوزه
چون برنامش هر روز بهتر میشه
www.mehranmodiri.blogsky.com

رامین شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:15 ق.ظ http://ramin.blogsky.com

Salam webloge ghashangi dari va merc be weblage man sar zadi agar doost dashti logoie mano az to sitam bardar manam hatman in karo mikonam .

پگاه جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:54 ب.ظ

با نظر فرشاد کاملا موافقم مهران مدیری استاد طنزه اصلا با غفوریان قابل مقایسه نیست مهران مدیری میلیونها هوادار داره که که همیشه بهش اعتماد دارن و اگه در این میان عده ای هم از اون برنجند و با هاش دشمن بشن در میان دریای دوستداران مدیری به چشم نمیان و اصلا ذمهم نیستن
اونایی هم که چشم ندارن مهران مدیری رو ببینن چشمشون دراد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد