بالاخره نوشتم

بالاخره تحقیقم رو نوشتم گرچه انقدر چرت و پرت نوشتم که فکر کنم استادمون اصلا نخوندش.گرچه کار دیگه ای هم نمیتونستم انجام بدم چون تحقیق در مورد مارکسیسم بود فقط میتونستم ازش انتقاد کنم وبکوبمش واز اسلام تعریف کنم.گرچه من یه جوری پیچوندمش که استاده نفهمه از کجا خورده.اولش کلی درباره مارکس ونظریاتش نوشتم و در آخر درباره اسلام وتفاوتهاش نوشتم.

زیدان هم به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2003 انتخاب شد.گرچه خیلی ها معتقدند حتی اگر زیدان در زمین راه هم برود بهترین بازیکن جهان است ولی به نظر من امسال انتخاب زیدان زیاد منطقی نبود نبود .من خودم زیدان را خیلی قبول دارم ولی فکر نکنم  زیدان امسال کار خارق العاده ای انجام داده باشد چون قهرمانی با رئال در لالیگا نمیتونه انقدر در رای دادن به او موثر بوده باشه.در عوض پاول ندود که کل سال را استثنایی بازی کرد یا تیری آنری که به عقیده خیلی ها بهترین مهاجم حال حاضر جهان است در رده های چهارم ودوم قرار گرفتند رونالدو را هم من نفهمیدن روی چه حابی شد سومین بازیکن برتر سال.

بازیکنانی که برانکو ایوانکوویچ به عنوان مربی ایران به اونها رای داد اینها هستند:

1.زیدان----- 2.نیستلروی------- 3.ندود

مطلب سایت فیفا درباره انتخاب زیدان

مطلب بی بی سی درباره این مراسم

تیم برتر سال اروپا را انتخاب کنید

به سلمتی صدام هم که دستگیر شد تا یه چند ماهی نون سایتهای خبری تو روغنه

گزارش تصویری از دستگیری صدام

راستی سینا مطلبی هم دوباره شروع به نوشتن کرده البته از اون ور آب

باز هم این رمیهای بی جنبه در زمین فوتبال مسخره بازی در آوردند .یکی به من بگه این حرکت کاسانو یعنی چی

 
اینهم آقای برنت موفات که ۹۰۰ سوزن رو در بدن خود فرو کرد ورکورد قبلی خودش رو که ۷۰۲ تا سوزن بود رو شکوند

اطلاعیه : کمک

 

آقا یکی به دادم برسه.چهارشنبه این هفته برای استاد اخلاق باید یه تحقیق درباره مارکسیسم ببرم ولی تا حالا هیچی ننوشتم.بیشتر مشکلم هم مربوط به منبع  هستش که ندارم . تو کتابخونه دانشگاه که هیچ چیزی درباره مارکس پیدا نکردم تو فک و فامیلو همسایه ها هم ایضا هیچی.فقط چند تا مقاله تو اینترنت از سایت پیک ایران پیدا کردم که یه مشکل بزرگ داره و اون هم اینه که از مارکس و مکتبش تعریف ودفاع کرده و دوستان واقفند که اگر اونها رو به استاد اخلاق نشون بدم از کلاس که هیچی از دانشگاهم اخراجم میکنند. نامرد برای تحقیق 4 نمره هم در نظر گرفته که اولش گفته بود اختیاریه ولی بعد دید هیشکی نیاورد گفت اجباری. آقایون خانوما هرکی تو اینترنت مطلبی درباره مارکس و  مقایسه مارکس و آثار تربیتیش پیدا کرد البته به زبان فارسی (چون وقت ترجمه ندارم)بهم خبر بده .خدا یک در اخرت و صد در دنیا (یا برعکسش )به شما اجر بده.

آی کمک

جهان فوتبال

این روزها تقریبا روزهای بی خبری است.بعد از شوک خروج پژمان راهبر واعضای سردبیری روزنامه جهان فوتبال از این روزنامه هنوز به غیر از چند خبر کوتاه چیز دیگری قابل دسترس نیست.چیزی که گفته میشود وجود اختلاف بین اعضای سردبیری و در صدر آنها پژمان راهبر با نفر دوم روزنامه بوده است.در اینکه نفر مورد نظر اردشیر لارودی است  شکی نیست.گرچه بسیار عجیب مینماید که راهبر با او که اصولا مرد آرامی نشان میداد اختلاف پیدا کرده باشد.اما در حال حاضر تیم 4-5 سال پیش ابرار ورزشی با فرماندهی اردشیر لارودی در جهان فوتبال مشغول به کار است.به چند نوشته در این مورد توجه کنید:

در کاپوچینو این هفته به قلم علی لطفی میخوانیم:

و اینچنین بود که اولین روزنامه تخصصی فوتبال در ایران متولد شد. گروهی که پیشترها خود را در صبح و ورزش و بعدها در تماشاگران اثبات نموده بودند این بار قصد داشتند خود به تنهایی در عرصه روزنامه خویش را بیازمایند. پژمان راهبر و گروهی از نویسندگان و گرافیستهای تماشاگران که بر اثر اختلافات داخلی از آن جمع جدا شده بودند هسته مرکزی تحریریه را تشکیل می دانند.

روزنامه با الگو قرار دادن روزنامه های لایت انگلیسی و اهمیت فوق العاده به عکس و گرافیک کار خود را آغاز کرد. لوگو و سرکلیشه های جدید و اما دوست داشتنی که با الهام از روزنامه معروف مارکا طراحی شده بود و خصوصا زبان متفاوت این روزنامه یا همان سافت نیوز آشکارا فضای متفاوتی را به وجود آورده بود. در همین راستا رضا صائمی به عنوان مدیر هنری مسئولیت امور گرافیکی و فنی روزنامه را عهده دار شد. که طبعا چنین نقش و ایده ای برای اولین بار در روزنامه های ورزشی به کار می رفت.

از دو سال پیش تا به حال با این روند رو به رشد ادامه داشت تا همین هفته که بطور ناگهانی پژمان راهبر و هیئت سردبیری از روزنامه استعفا کردند. در حالی که خبر را کمتر کسی باور داشت روزنامه ایران ورزشی صبح همان روز خبر را همراه با مصاحبه چاپ کرد و اینها همه در شرایطی شکل می گرفت که بسیاری از نویسندگان این روزنامه هنوز اطلاع چندانی از این موضوع نداشتند.

بلاگ اسپرتس هم به این موضوع پرداخته.گرچه در آخرین مطلب خود نتایج نظر سنجی رونامه های ورزشی را چاپ کرده که جهان فوتبال مطابق انتظارات پر خواننده ترین روزنامه ورزشی شناخته شده است.

همیشه با خودم فکر می کردم که من جهان فوتبال را بخاطر نویسندگانش دوست دارم یا برعکس، نویسندگانش را بخاطز جهان فوتبال؟ حالا فکر کنم جواب سؤالم را گرفته باشم. راستی شما با صد تومن ، پول روزنامه چه می کنید؟ اگر می شود آن را به یک زخمی زد به ما هم بگویید!
 برای ما دیگر عادی شده است. می شماریم: پرسپولیس (با عرض معذرت از رفقای آبی البته)، تماشاگران، آخر هفته و...جهان فوتبال...
معنی سه نقطه دومی را که متوجه می شوید؟!
 ما پژمان خان را از آفتاب امروز می شناسیم. آفتاب امروز روزنامه عصر بود و ما به تعداد انگشتان یک دست هم آن را نخریدیم ولی این اصلا مهم نیست. مهم اینست که ما رفقا را هرکجا که باشند بو می کشیم!
 دوستی از ما خواسته بود درباره این موضوع بیشتر بنویسیم. با عرض معذرت از اینکه اطلاعات ما هم در حد شماست، به جایش می توانید این مطالب را بخوانید: 1، 2، 3
توی وبلاگ علی لطفی و امید کریمی احتمالا خبرهای تازه تری پیدا می کنید.
فعلا...

علی لطفی در وبلاگ خودش هم در این مورد نوشته است

از دیشب تا حالا همه بهم دائما زنگ می زنیم. خبرهای زیادی هست اما تا قطعی نشود نمی توانم بنویسم. فعلا بیشتر بچه ها در ضمیمه اجتماعی همشهری به اسم ایرانشهر که پژمان سردبیری آن را مدتی است به عهده گرفته مستقر هستند. روند این ضمیمه نسبتا رو به پیشرفت است. پیشنهاد هایی که به  پژمان شده فوق العاده است اما خب با این سرعت نمی تواند قبول کند اما در میانشان یک یا دو تا به شدت وسوسه کننده است.
نمی توانم بگویم ناراحت نیستیم. مثل... هم ناراحتیم. حیف شد. روزنامه ای که با این زحمت ساخته شده بود بر باد رفت. برای همه بچه هایی که آنجا مستقر شده اند آرزوی موفقیت می کنم. به هر حال ابرار ورزشی پنج سال پیش دوباره از دیروز به اسم جهان فوتبال منتشر می شود. به این ۶۰۷ شماره ای که چاپ کردیم نگاه می کنم و دلم می گیرد. احساس می کنم خستگی همه این دو سال باقی مانده. آن روزها دیگر خاطره شد.

در آخر هم اینکه اگر  از این موضوع چیز جدیدی به دست آوردید من را هم بی خبر نگذارید

راستی تا یادم نرفته بگم که طبق انتظارات مهدی مهدوی کیا بازیکن  ایرانی هامبورگ به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شد.در ضمن مسعود مرادی هم بهترین داور آسیا در سال گذشته لقب گرفت.

لینک مطلب  سایت کنفدراسیون آسیا در این مورد