ماریو گارسیا رمون مربی رئال اعلام کرد که مصدومیت بکهام دلیل اصلی تعویض او در بازی چهراشنبه شب نبوده است و مصدومیت بخشی از دلیل او برای تعویض بکهام بوده است.

پیش از این بهنظر می آمد دلیل تعویض بکهام در ای دیدار مصدومیت او بوده است و طبق گفته رمون سرمربی تیم دلیل این تعویض کاملا تاکتیکی بوده است.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است بارسا در پایان این فصل قهرمانی لالیگا را از آن خود خواهد کرد. او که خوشحالی خود را از بابت اختلاف 10 لمتیازی  با والنسیا تیمدوم جدول پنهان نمیکند قهرمانی این فصل را بدون چون و چرا از آن بارسا میداند. بارسا که دو بازی مانده به پایان نیم فصل لالیگا با 10 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول صدر را از آن خود کرده است امید اول قهرمانی این فصل به حساب می آید . این در حالی است کهدر سالیان گذشته معمولا تیم هایی که در نیم فصل به قهرمانی رسیده اند در پایان نیز مقام قهرمانی را از آن خود کرده اند.


آریگو ساکی مدیرفنی جدید رئال مادرید در گفتگئ با خبرنگاران گفت او با یک عصای جادویی به مادرید نیامده است و لی نسبت به بهبودی رئال بعد از یک سال تیره روزی  امیدوار است.

او گفت : برای من افتخار بسیار بزرگی است که در این باشگاه افسانه ای حضور دارم و تمام تلاش خود را برای کمک به این تیم به کار خواهم بست.

من جادوگر نیستم ولی به خودم , بازیکنان و قدرت باشگاه اعتقاد دارم و میدانم که میتوانیم از این وضعیت خارج شویم. من آدم مثبتی هستم و همیشه نیمه پر لیوان را در نظر میگیرم.

بالاخره اولین گربه شبیه سازی شده نیز روانه بازار شد.این بچه گربه که نیکی کو چولو نام دارد برای صاحبش که سفارش ساخت او را داده است پنجاه هزار دلار هزینه دربر داشته است. به گفته دانشمندان در حال حاضر سفارش پنج گربه دیگر نیز به آنها داده شده است.

لینک مطلب                   


معرفی ده اکتشاف برتر سال 2004