خواب

آخ که چقدر مزه میده آدم صبح تا هر وقت که دلش خواست بخوابه.خودم امروز این لذتو تجربه کردم وبا اینکه امروز دو کلاس فیزیک وریاضی رو داشتم اما نه حال رفتن این راه طولانیرو داشتم نه حال نشستن سر کلاس .بنابر این تصمیم گرفتم در کمال خونسردی وبدون فکر کردن به استاد ودرس وغیبت تخت بگیرم بخوابم.گرچه الان یه کمی عذاب وجدان گرفتم ولی فعلا به بزرگی خودم به خودم میبخشم.فعلا



زن ببر نما

در شهر قم شایع شد که زنی قرآن را پاره کرده و سپس به دلیل این اهانت به کتاب آسمانی مسلمانان، نیمی از بدنش به شکل بدن ببر در آمده است.

تصویر ساختگی این زن سپس در شهر منتشر شد و سپس شایع شد که این زن به دست مأموران انتظامی دستگیر شده و قرار است به دست مأموران نیروی انتظامی در میدان نبوت واقع در محله نیروگاه شهر قم به دلیل توهین به مقدسات مجازات شود.

در پی پخش این شایعه، هزاران تن از مردم شهر برای تماشای این زن در محل مزبور تجمع می کنند و توضیح مأموران انتظامی در مورد بی اساس بودن این شایعه آنان را قانع به متفرق شدن نمی کند.

تلاش مأموران برای متفرق ساختن مردم منجر به درگیری عده ای از آنان با مأموران می انجامد که در نتیجه بخشی از شهر دچار تشنج می شود و تعدادی از مغازه ها و بانکها هدف حمله آشوبگران قرار می گیرد.

این درگیری ساعتها ادامه می یابد و تعدادی از آشوبگران بازداشت می شوند که گفته می شود اغلب آنان کارگران غیربومی اند که برای کار به شهر قم آمده بوده اند.

توجه فرمودید مردم ایران هنوز در چه فکر وخیلاتی سیر میکنند؟انگار نه انگار که ما در قرن بیست و یکم زندگی میکنیم وتمام دنیا در فکر رفتن به فضا است اونوقت ما هنوز با خرافات زندگی میکنیم.من نمیدونم واقعا این افرادی که جمع شده بودند آیا واقعا انتظار داشتند یک زنی که نصفش ببر شده رو تماشا کنن؟ تازه بعدش هم به خاطر اینکه این اتفاق شایعه ای بیش نبوده دست به شورش زدند .

راستی مگه تا حالا کسی تو تاریخ قرآن پاره نکرده یا به مقدسات توهین نکرده؟ مگه خدا بارها نگفته که این ها فقط یه سری کاغذ پاره هستند و اعتقاد قلبی باید باشه . مگه خود این حزب اللهی ها نمیگن حضرت علی به خاطر این کارها در برابر معاویه شکست خورد .پس این کارها دیگه چیه؟

 لینک مطلب

 

 

مرتضوی

 بالاخره جناب مرتضوی منت بر سر ما گذاشتند وجواب کمیسیون اصل نود را دادند ومطابق انتظار تا تونستند این کمیسیون را به همراه مجلس کوباند ند(تکبیر).و ما بار دیگر به یک نتیجه دعلمی عملی رسیدیم و آن این است که مجلس ایران هر وقت آقایان اراده کنند در نقش بوق میتوتند ظاهر شود و در مواقع دیگر نشانه عزم راسخ ملت است!!! گوشه هایی از جوابییه مرتضوی را که در روزنامه شرق به چاپ رسیده ببینید:
در خصوص بند هفتم گزارش مبنی بر عدم حضور اینجانب در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی همان طور که در مقدمه بیان گردید اینجانب به عنوان دادستان عمومی و انقلاب تهران کمیسیون اصل نود را صالح در امر رسیدگی و دخالت در ماهیت پرونده های قضایی نمی دانم به همین دلیل از اجابت دعوت مذکور خودداری گردید.
تمامی افراد مرتبط با زهرا کاظمی که در بند 209 امنیتی با نامبرده ارتباط داشته اند براساس تقاضای معاونت محترم حفاظت وزارت اطلاعات به شرحی که در بند 21 کیفر خواست آمده حاضر به ادای سوگند مبنی بر عدم دخالت در مرگ زهرا کاظمی شده اند. لیکن متهم مذکور در کیفر خواست حاضر به ادای سوگند نگردیده و فرم تهیه شده توسط وزارت اطلاعات در این خصوص را تکمیل امضا ننموده است.

برنامه امشب باشگاههای اروپا:

Man. United 20:45 Rangers
     Panathinaikos 20:45 Stuttgart
Partizan 20:45 Real Madrid
Porto 20:45 Marseille
Besiktas 20:45 Sparta
Lazio 20:45 Chelsea
Celta 20:45 Ajax
Club Brugge 20:45 Milan
یه خبر خوب هم برای طرفداران زیدان:زیدان هافبک فرانسوی رئال حرف خود را مبنی بر کناره گیری از فوتبال در سال 2005 پس گرفت واعلام کرد که میخواهد در جام جهانی 2006 آلمان نیز شرکت کند.متن کامل رااینجابخوانید