امتحان

امتحانات پایان ترم تا چند وقت دیگه شروع میشه ومن هیچی درس بلد نیستم هیچی تو کارهای قبل از امتحان هم موندم.بعد از تحقیقی استاد اخلاق خواسته بود وبا هزار مصیبت بهش رسوندم حالا ادبیات هم تحقیق میخواهد اون هم با موضوع آزاد.تازه استاد ادبیات به همین هم راضی نمیشه گفته هرکی باید یه شعر از کتاب را بلد باشه.بابا به خدا بچه های دوم دبستان هم دیگه شعر حفظ نمیکننمنم آسونترین شعر رو انتخاب کردم و فعلا هم دوبیتش رو از 9 بیت حفظ کردم .الان هم دارم بقیش رو حفظ میکنم. کسی خبر نداره نقش مونیکا بلوچی تو ماتریکس 3 چقدره؟من نسخه سانسور شد ش رو که دیدم خیلی نقشش کوتاه بود میخواستم ببینم نقشش تو نسخه اصلی هم همینقدره یا نه.اگه نقشش زیاده برم دنبال نسخه اصلی. چقدر تو دوخط نسخه به کار بردم انگار اینجا داروخانه است. افغانستان هم جمهوری اسلامی شد. بیچاره ها شورای همکاری خلیج فارس برای بازسا زی بم قراره 400 میلیون دلار به ایران کمک کند .یعنی واقعا این پول برای بازسازی بم به کار خواهد رفت یا ... که؟ اسامی لیست مقدماتی بهترین وبلاگها اعلام شد.توی لیست بهترین قالبها فکر کنم جای احسان خالی باشه