بمب گذاری در سینما استقلال

دیروز بالاخره با خانواده راهی فیلم مارمولک شدیم.اونم در حالی که تقریبا تمامی سینماها این فیلم را برداشته بودن وسینما استقلال جزو معدود یا شاید هم تنها سینمایی بود که این فیلم را نگه داشته بود.ظهر که با دوستم بیرون رفته بودیم تونستم برای ساعت 5 بلیط رزرو کنم . وقتی وارد سینما شدیم چیزی که جالب توجه بود حضور پلیس در داخل سینما بود.بلیط فروشی کاملا قطع شده بود و همه در داخل سالن انتظار سرگردان بودند.بنا بر او چیزهایی که من از پلیس و مسئولان سینما شنیدم مثل اینکه یکی زنگ زده بود وگفته بود داخل سینما بمب گذاری شده و به همین خاطر پلیس اجازه پخش فیلم را نمیداد . ولی مسئولان سینما معتقد بودند که یکی برای اذیت این کار را کرده بوده.خلاصه شایعه بمب گذاری در سینما پیچید و خیلی ها بلیط هایشان را به کسانی که بیرون در بدون بلیط بودند فروختند و رفتند.بقیه هم از جمله ما که جزو اکثریت بودند شجاعت به خرج دادند!!! و از اول تا آخر فیلم را ریلکس تماشا کردند.اگرچه بعد از پایان فیلم همه با تمام سرعت از سینما خارج شدند تا مبادا بمب بعد از فیلم منفجر بشه!.در کل جای اونهایی که فیلم را ندیدند خیلی خالی .خیلی هم خوش گذشت.
رقابت شهرهای نامزد میزبانی المپیک 2012 هم شروع شد.در این دوره شهرهای پاریس ,لندن,نیویورک,مسکو,مادرید,لایپزیک,استانبول,هاوانا و ریودوژانیرو نامزدی خود را اعلام کرده اند.که در این بین پاریس که سال 1924 المپیک را برگزار کرده دارای بیشترین شانس است در حالیکه هاوانا از کمترین بخت برای میزبانی برخوردار است. قرار است نام شهر برگزیده در ماه ژوئیه اعلام شود.

همچنین در نظر خواهی که در شهر لندن برگزار شده است 73%مردم از نامزدی این شهر حمایت کرده اند 15%با آن مخالف بوده اند و12% هیچ نظری در رابطه با آن ندارند.

راستی یه خبر خوب هم برای بارسا یی ها اینکه رونالدینهو اعلام کرده که در بارسلونا خواهد ماند وبه هیچ تیم دیگری نمی پیوندد.قبلا عنوان شده بود چلسی و رئال (تنها تیم هایی که قادر به پرداخت 100 میلیون یورویی او هستند)خواهان به خدمت گرفتن او میباشند.

تقدیر بارسا از انریکه بزرگ

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا گفت:مراسم تقدیر از لوئیز انریکه بازیکن کهنه کار و کاپیتان بارسلونا این هفته و در آخرین بازی لیگ که در نیوکمپ برگزار میشود اجرا خواهد شد.
به این ترتیب لاپورتا تاییدی بر شایعات اخیر که حاکی عدم تمدید قرارداد با انریکه بود زد.
انریکه در سال 96 از رئال مادرید با بارسا پیوست وبه این تیم کمک کرد تا دو قهرمانی لیگ و دو جام پادشاهی اسپانیا را به دست آورد.در هشت سالی که او در بارسلونا بود 299 بازی برای این تیم انجام داد و 109 بار دروازه حریفان را باز کرد.او در تیم ملی اسپانیا هم 62 بار به میدان رفت و12 گل به ثمر رساند.شایان ذکر است که بارسا که برای مقام دومی در جنگ با رئال است در آخرین بازی خود روز یکشنبه در نیوکمپ به مصاف ریسینگ سانتاندر خواهد رفت.

هیتزفیلد از بایرن میرود؟

فرانس بکن باوئر رئیس بایرن مونیخ اعلام کرد اوتمار هیتزفیلد مربی این تیم میتواند در پایان فصل بایرن را ترک کند.

هیتزفیلد قبلا اعلام کرده بود که تمایل دارد بایرن را در پایان فصل آینده ترک کند که با واکنش منفی وتکذیب از سوی باشگاه مواجه شد . ولی بکن باوئر اعلام کرد این امر امکان پذیر است.

بکن باوئر در گفتگو با شبکه تلویزیونی آلمان گفت :هیتزفیلد یک موهبت برای بایرن است وشما از یک مربی انتظار بالاتری نمیتوانید داشته باشید ولی زمانی فرا میرسد که شما باید بروید و تمام تلاشهایتان برای به جلو راندن تیم عقیم میماند.

ما باید در پایان فصل به اتفاق هیتزفیلد به مذاکره بنشیم ویک تصمیم درست را اختیار کنیم. قیصر اضافه کرد باید تا آن موقع صبر کنیم تا تصمیم نهایی گرفته شود.

بایرن در حالی که دو هفته به پایان مسابقات باقی مانده با 9 امتیاز از وردربرمن که قهرمانی را از آن خود کرده عقب است وبرای اولین بار از سال 95 فصل را بدون هیچ جامی به پایان خواهد برد.

هیتزفیلد از سال 98 در بایرن است و به این تیم کمک کرد تا چهار مقام قهرمانی لیگ و یک قهرمانی در باشگاههای اروپا به سال 2001 را به دست آورد.او گفته بود که او در نزدیکی امضای قرارداد با چلسی است ولی باشگاه لندنی این گفته را تکذیب کرد.