بالاخره نوشتم

بالاخره تحقیقم رو نوشتم گرچه انقدر چرت و پرت نوشتم که فکر کنم استادمون اصلا نخوندش.گرچه کار دیگه ای هم نمیتونستم انجام بدم چون تحقیق در مورد مارکسیسم بود فقط میتونستم ازش انتقاد کنم وبکوبمش واز اسلام تعریف کنم.گرچه من یه جوری پیچوندمش که استاده نفهمه از کجا خورده.اولش کلی درباره مارکس ونظریاتش نوشتم و در آخر درباره اسلام وتفاوتهاش نوشتم.

زیدان هم به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2003 انتخاب شد.گرچه خیلی ها معتقدند حتی اگر زیدان در زمین راه هم برود بهترین بازیکن جهان است ولی به نظر من امسال انتخاب زیدان زیاد منطقی نبود نبود .من خودم زیدان را خیلی قبول دارم ولی فکر نکنم  زیدان امسال کار خارق العاده ای انجام داده باشد چون قهرمانی با رئال در لالیگا نمیتونه انقدر در رای دادن به او موثر بوده باشه.در عوض پاول ندود که کل سال را استثنایی بازی کرد یا تیری آنری که به عقیده خیلی ها بهترین مهاجم حال حاضر جهان است در رده های چهارم ودوم قرار گرفتند رونالدو را هم من نفهمیدن روی چه حابی شد سومین بازیکن برتر سال.

بازیکنانی که برانکو ایوانکوویچ به عنوان مربی ایران به اونها رای داد اینها هستند:

1.زیدان----- 2.نیستلروی------- 3.ندود

مطلب سایت فیفا درباره انتخاب زیدان

مطلب بی بی سی درباره این مراسم

تیم برتر سال اروپا را انتخاب کنید

به سلمتی صدام هم که دستگیر شد تا یه چند ماهی نون سایتهای خبری تو روغنه

گزارش تصویری از دستگیری صدام

راستی سینا مطلبی هم دوباره شروع به نوشتن کرده البته از اون ور آب

باز هم این رمیهای بی جنبه در زمین فوتبال مسخره بازی در آوردند .یکی به من بگه این حرکت کاسانو یعنی چی

 
اینهم آقای برنت موفات که ۹۰۰ سوزن رو در بدن خود فرو کرد ورکورد قبلی خودش رو که ۷۰۲ تا سوزن بود رو شکوند

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:36 ق.ظ http://nice-memorabilia.blogsky.com

سلام...وبلاگ جالبی داری...بهت سرمیزنم
برات آرزوی موفقیت میکنم

م.ب چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 08:34 ق.ظ http://bazibaz.persianblog.com

سلام سعید جان.
این عکس کاسانو خیلی خنده دار بود.دمت گرم.خودش شبیه میمون بود الان دیگه مو نمیزنه.
ببین این بازی رئال بایرن کی هست؟چه حالی میده رئال لوله شه.
راستی از این عکسای سوزنی هم نزار حالم بد شد عجب آدم دل داریه من ۱ دونه سوزنم نمیتونم تو بدنم کنم چه برسه به ۹۰۰ تا!!
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد