عراق -دانشگاه-بی بی سی

شورای حکومتی عراق اعلام کرده است که قصد دارد قانون اساسی موقت این کشور را روز دوشنبه (هشتم مارس) امضا کند. مراسم تصویب قانون اساسی موقت، ابتدا روز جمعه برگزار شد اما به دلیل ایرادهای اعضای شیعه شورا بی نتیجه ماند.

بقیه مطلب را در اینجا بخوانید

راستی دقت کردید که آیت الله سیستانی چقدر از نظر قیافه شبیه امام خمینیه .بیچاره عراقی ها اگه اخلاق و رفتارش هم مثل اون باشه! یه چند سال دیگه به وضعیت ما دچار میشن.



صبح ساعت هشت صبح کلاس زبان داشتم ولی با اینکه بیدار بودم حس رفتن نبود وکلاسو پیچوندم بعد دوستم از دانشگاه زنگ زد گفت استاد کارگاه تابلو نیومده کلاس بعدی هم تعطیله حالا نیم ساعت پیش زنگ زد گفت استاد گفته همه ساعت 2 تو دانشگاه جمع شین میخواهم در مورد مسائل مهمی صحبت کنم.فقط مای بدبخت این وسط گیر کردیم که چیکار کنیم.اون از انتخاب واحد که قبل از اعلام نمرات بود!!! این هم از این وضع که استاد هر وقت دلش خواست میاد ما هم باید مطیع باشیم.

راستی از بروبچه های دانشگاه اسلامشهر کسی وبلاگ مینویسه .اگه مینویسه به من خبر بده .ایول

امروز داشتم دی وی دی ماتریکس 2 را نگاه میکردم کلی با اون چیزی که روی سی دی معمولی دیده بودم فرق داشت اینجا تازه فهمیدم جریان چیه! واقعا فیلمهای اینجوری را فقط باید با کیفیت دی وی دی دید.این تبلیغ دی وی دی (دی وی دی هر روز بهتر از دیروز. دینگ دینگ )

مطلب سردبیر خودم درباره بی بی سی پرشین.

فکر کنم بی بی سی پرشین از بیشتر جهات سایت خوبیه فقط بخش ورزشی نداره که میتونه بهش ضربه بزنه اون هم با اون بخش ورزشی خوبی که بی بی سی اصلی داره

 

نظرات 5 + ارسال نظر
افکار همایونی ! دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:47 ق.ظ http://hgd.persianblog.com

خوب است که پندار را باز کنیم

خوب است که دل را محرم رازکنیم

خوب است که یار گل باشیم


ساز دیگر را با هم آغاز کنیم



افکار همایونی ! دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:49 ق.ظ http://hgd.persianblog.com

متشکرم از حضور تان !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:33 ق.ظ http://sotedele.blogspot.com

سلام.. میای نظر میدی چرا اسم بلاگت نمی نویسی ... کلی به مغزم فشار توردم تا پیدات کردم... راستی رشته ات چیه؟

مینا سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:04 ب.ظ http://mina123.blogsky.com

سعید عزیز سلام
خوبید؟
ممنونم سر زدید...چ
وب بلاگ خوبی دارید...
راستی این اقاهه که عکسشو گذاشتید ...خدا زیاد کنه خیلیییییی بیریخته...;)
بالاخره دانشگاه رفتید یا نه؟
بازم اونورا بیایید خوشحال میشم...
شاد...پیروز و پاینده باشید...

اهورا چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:28 ق.ظ http://ahoora.blogsky.com

سلام سعید جون
خیلی خوشحالم کردی بهم سر زدی...باز بیا پیشم.
وبلاگت رو هم روست دارم ..
تورو خدا این عکس رو هم بردار ..مردم شب خوابشون نمیبره
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد