لیگ قهرماناناروپا

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیشب با برگزاری 4 بازی به پایان رسید که در مهمترین آنها منچستر ویوونتوس از دور رقابتها حذف شدند.

منچستر که اول هفته در جام حذفی انگلیس 2-1 فولهام را برده بود این بار نتوانست از پس حریف قدر پرتقالی بر بیاید وبا حساب 1-1 در اولد ترافورد متوقف شد وبا احتساب نتیجه بازی رفت در پورتو با حساب 2-3 بازنده شد. به این ترتیب سر الکس فرگوسن در یکی از بحرانی ترین سال های مربیگری خود در منچستر قرار گرفت.چون با توجه به اختلاف 9 امتیازی این تیم در لیگ با آرسنال بعید به نظر میرسد که بتواند مقام قهرمانی این فصل را از آن خود کند .گرچه با نگاهی به فصل پیش در میابیم که انجام این کار از عهده شیاطین سرخ خارج نیست. در هر حال منچستر که با توپ پر وربرای  پیروزی به مصاف پورتو رفته بود با گل دقیقه 32 پل اسکولز نیز از حریف خود پیش افتاد ولی گل دقیقه 90 کاستینها تمام آرزوهای منچستری ها را برای تصاحب دوباره جام به باد داد. حالا میتوان تقریبا با قطعیت گفت که کاستینها منفورترین فرد در شهر منچستر است. البته آن قسمتی از مردم که طرفدار من یو هستند .

در ورزشگاه دل آلپی شهر تورین لاکرونیا پیروزی 1-0 دور رفت را دوباره تکرار کرد تا در مجموع به پیروزی 2-0 دست یابد.به این ترتیب راه راه پوشان تورینی فقط باید به فکر سری آ باشند وتقابل با میلان ورم. تک گل لاکرونیا در این بازی ر اوالتر پاندیانی در دقیقه 12 به ثمر رساند.

در ورزشگاه  ژرلاند شهر لیون تیم اول شهر توانست با حساب 1-0 رئال سوسیه داد از اسپانیا را شکست دهد تا در مجموع به پیروزی 2-0 دست یافته وپای به مرحله یک چهارم نهایی نهد.گل این تیم در این بازی را جونینهو در دقیقه 77 به ثمر رساند.

در آخرین دیدار هم چلسی در حضور 36.657 نفر در استمفورد بریج لندن به مصاف اشتوتگارتی رفت که هفته هاست در بوندس لیگا نبرده.دوتیم در پایان به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند وبه این ترتیب چلسی با گلی که خود اشتوتگارتی ها در بازی رفت به خودشان زده بودند راهی مرحله یک چارم شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
گلدوست پرسپولیسی جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:46 ق.ظ http://goldoost.persianblog.com/

سلام از آشنایی با شما خوشبخت در ضمن با تبادل لوگو موافقی؟

بامزی شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 05:42 ق.ظ http://bamzi123a.persianblog.com

سلام دسست رو به من بده

[ بدون نام ] شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام دوست عزیز............ وبلاگ سهراب پرسپولیسی آپدیت شد و اون هم با یک مطلب دراز و طولانی..... من از شما خواهش می کنم که به وبلاگ من بروید و نظر خود را در مورد مطلب جدید بدهید.

حامد سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:48 ب.ظ http://saial.blogsky.com

سلام
از اظهار نظرت ممنونم
وبلاگ ورزشی شما جالب است . اما اگر تحلیل ورزشی خود را از بازی ها بیان نمائید جالبتر میشود
شاد باشی

ساویولا شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:05 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

داداش رئال داره میبازه!!!!!!!!!!!
بارسا هم فردا میبره!!!!!
فکر میکنم اگه رونالدو نیاد رئال قهرمانی رو تو خواب ببینه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد