مورینیو به اولدترافورد باز میگردد

باشگاه بارسلونا سرانجام خریدهای زمستانی خود را انجام داد. به این ترتیب دیمتریو آلبرتینی و ماکس لوپز به عنوان دو خرید جدید باشگاه در بازیهای بعدی این تیم را همراهی خواهند کرد. آلبرتینی را که همه میشناسید بازیکن سابق میلان با 79 بازی ملی و قهرمانیهای متعدد در سری آ و جام باشگاههای اروپا.
یکی از دلایل انتخاب او همبازی بودن او با ریکارد به مدت دو سال در میلان است. و دیگر دلیل ریکارد تجربه آلبرتینی . این بازیکن 33 ساله که پس از فسخ قرارداد خود با آتالانتا روز دوشنبه به بارسلون رسید آزمایشات پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت و از این به بعد در مرکز خط میانی بارسا بازی خواهد کرد. ماکسی لوپز هم بازیکن ریورپلاته آرژانتین است که با قیمت 6 میلیون یورو به بارسا خواهد پیوست این بازیکن 20 ساله هم که جانشین لارسن مصدوم در خط حمله خواهد شد قرار است چهارشنبه در تست پزشکی باشگاه شرکت کند و قرارداد خود را با این تیم امضا کند.
اما بهترین های فوتبال ایتالیا در فصل 2003 -2004 هم انتخاب شدند. بنا بر این انتخاب کاکا به عنوان بهترین بازیکن , شوچنکو به عنوان بهترین مهاجم , کاپیتان پائولو مالدینی به عنوان بهترین مدافع , کارلو آنجلوتی به عنوان بهترین مربی و فرانچسکو توتی به عنوان بهترین بازیکن بومی انتخاب شدند.
امشب راس ساعت 11.30 دقیقه به وقت تهران بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس ( کارلینگ کاپ) در ورزشگاه اولدترافورد برگزار میشه. بازی رفت که حتما یادتون هست اگر هم یادتون نباشه من نمیتونم کمکتون کنم چون وسط بازی خوابم برد. ولی مهم تر از این بازی که صفر صفر تمام شد حاشیه ها و دعواهای وسط بازی بود که تا چند روز در صدر اخبار ورزشی قرار گرفت. اولین دعوا با برخورد کریتیانو رونالدو و دروگبا شروع شد که تمام بازیکنان سر هم ریختند و یه خورده بزن بزن کردند. بعد از او در پایان بازی مورینیو فرگوسن را به تحت تاثیر قراردادن داور متهم کرد و گفت که فرگوسن بین دو نیمه با داور صحبت کرده و باعث شده او در نیمه دوم قضاوت متفاوتی با نیمه اول داشته باشه. گرچه فرگوسن اعلام کرد که به داور فقط گفته به غیر از چلسی تیم دیگری هم در زمین هست. بعد از تمام این جنجال ها مورینیو گفت که هیچ دعوایی با فرگوسن نداره و برای او احترام زیادی قائله و حتی بعد از بازی به دفتر او رفته اند و مشروب خورده اند.
حالا تمام اینها را داشته باشید و بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به یاد بیارید . بازی رفت در پورتو صفر صفر مساوی شده بود وبازی برگشت هم در منچستر تا دقیقه 89 1-0 به نفع منچستره در این حال یک شوت به سمت دروازه منچستر زده میشه تیم هاوارد ناشیانه توپ را برمیگردونه و توپ داخل دروازه منچستر جای میگیره اولدترافورد در سکوت غرق میشه و فریاد مورینیو و شاگردانش تمام استادیوم را فرا گرفت
خوشحالی مورینیو بعد از بازی تا چند وقت جزو تیتراژ برنامه ورزشی بود. وحالا مورینیو بار دیگر به اولدترافورد برمیگرده . ولی این بار با شهرتی رویایی تیمی رویایی و رئیسی که برای قهرمانی هرچه قدر که مورینیو بخواهد پول خرج میکند.
اما اگر چلسی این بازی را ببرد قطعا مورینیو دور زمین نخواهد دوید و خوشحالی اش را پنهان خواهد کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد