برگشت دوباره و فوتبال

خب ما دوباره برگشتیم.البته ببخشید من دوباره برگشتم.

دیگه به سلامتی امتحانتمو استاد کردم حالا از امروز دیگه سعی میکنم اینجا را تند تند آپدیت کنم.

فردا شب فینال یورو 2004 هم برگزار میشه.گرچه با حضور یونان از حساسیت و جذابیت مسابقه کم شده ولی به هر حال فینال یورو 2004  هست و به دیدنش می ارزه.

این مسابقات یه چیزی ار نشان داد و اون اینه که برای داشتن یک تیم ملی موفق حتما نیازی به یک لیگ موفق نیست. اگه یه نگاهی به پنج لیگ برتر اروپا بیندازیم میبینیم که آلمان و ایتالیا و اسپانیا که در مرحله گروهی حذف شدند هیچ . فرانسه که به لطف گلهای زیدان به یک چهارم رسید که اونجا هم مغلوب یونان شد و فقط انگلیس بود که بازیهای خوبی انجام داد که البته اونها هم سرنوشتی جز فرانسه نداشتند.

لوئیز فیلیپه سکولاری مربی تیم پرتغال در بازی تمام بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت.به این ترتیب آندراده در دفاع میانی همبازی ریکاردو کاروالو خواهد بود.

آندراده دچار مصدومیتی کوچک از ناحیه قوزک پا شده بود که اینک تسکین یافته و قادر به بازی است.

اما تیم یونان نسبت به تیمی که برابر چک به میدان رفت باید یک تغییر را در تیم خود ایجاد کند. گئورگیس کاراگونیس در بازی برابر چک دومین اخطار خود در این مسابقات را در یافت کرد و به این ترتیب استلیوس جیاناکوپولوس جانشین او خواهد شد.

پرتغال (ترکیب احتمالی) : ریکاردو – خورخه آندراده – ریکاردو کاروالو- میگوئل – نونو والنته – مانیچه – کاشتینها – لوئیس فیگو – دکو – کریستیانو رونالدو – پائولتا.

یونان (ترکیب احتمالی) : نیکوپولیدیس – سیتارادیس – دلاس – کاپسیس – فیساس – زاگوراکیس – کاتسورانیس – باسیناس – جیاناکوپولوس – وریزاس – چاریستس.

آماری از مسابقات وبازیکنان

  • پرتغال و یونان تا به حال 11 با برابر هم به میدان رفته اند که چهار برد از آن پرتغال سه برد از آن یونان و چهار بازی نیز مساوی شده است.
  • اگر لوئیس فیگو در بازی نهایی به میدان برود و کوتو از این امر محروم شود فیگو با رکورد 110 بازی ملی کوتو برابر خواهد شد.
  • لوئیس فیگو با 5 پاس گل دومین پاس گل دهنده تاریخ مسابقات است. کارل پوبورسکی با 6 پاس گل در صدر قرار دارد.
  • خورخه آندارده وقتی دروازه تیم خود برابر هلند را باز کرد پنجمین گل به خودی تاریخ مسابقات را ثبت کرد.
  • نونو والنته با اخطاری که برابر هلند در نیمه نهایی گرفت ششصدمین کارت زرد تاریخ بازیها را در یافت کرد.
  • ترایانوس دلاس مدافع یونان با 1.97 متر قد بلندترین مدافع مسابقات محسوب میشود.
  • زیسیس وریزاس زمانی که در دقیقه 91 بازی برابر چک در نیمه نهایی وارد زمین شد پنجاهمین بازی ملی خود را ثبت کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد