حذف آلمان صعود هلند

دور مقدماتی رقابتهای یورو 2004 دیشب با حذف آلمان و صعود هلند به مرحله بعد به پایان رسید.در ادامه این بازیها دیشب آلمان به مصاف تیم جمهوری چک رفت که به خاطر اطمینان از صعود به عنوان تیم اول گروه با تیم دوم خود پای به مسابقه گذارده بود ولی در پایان این جمهوری چک بود که با درخشش میلان باروش که در اواسط بازی به میدان آمد توانست آلمان را شکست دهد تا ژرمن ها دو سال مانده به جام جهانی که خود میزبان آن هستند در بحرانی وحشتناک فرو بروند.


در این بازی طبق بازیهای گذشته تمام اساس تیم بر روی بالاک استوار بود که البته او هم توانست گلی زیبا را به ثمر برساند و حملات خطرناکی را روی دروازه چک ایجاد کند ولی بازی ضعیف دیگر هم تیمی های او و عدم حضور یک گلزن ششدانگ در زمین آرزوهای آنان را برای صعود به مرحله بعد بر باد داد.

در دیگر دیدار این گروه هلند توانست با درخشش ون نیستلروی لتونی را 3-0 شکست دهد تا به عنوان تیم دوم گروه به همراه چک به مرحله بعد صعود کند.


در مرحله یک چهارم نهایی امشب انگلیس به مصاف پرتغال میزبان خواهد رفت و در شب های دیگر فرانسه با یونان , سوئد با هلند و جمهوری چک با دانمارک بازی خواهند کرد.

آمار بازی آلمان – چک

آلمان :اولیور کان , فردریش, ورنز, نووتنی, فرینگس (پودولسکی 45 ), هامان (کلوزه 79 ), لام, اشنایدر, بالاک, اسشواینگر (یرمیس), کورانی

کارت زرد:نوتنی, لام, ورنز


جمهوری چک: بلازک, جیرانک, بولف, روزنال, مارس, گالاسک(هابشمن45 ), پلاسیل(پوبورسکی 70 ), تایک, واچوسک, هینز, لوکونچ ( باروش 59 )


موضوع

آلمان

چک

شوت

17

8

شوت درون چهارچوب

10

6

تصاحب توپ

58%

42%

کرنر

9

1

خطا

18

16

آفساید

5

2

اخطار

3

1

اخراج

0

0

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد