آخرین اخبار یورو ۲۰۰۴


نتایج بازیها از روز اول تا به حال:

پرتغال 1 – یونان 2

اسپانیا 1 – روسیه 0

 

سوئیس 0 – کرواسی 0

انگلیس 1 – فرانسه 2

 

ایتالیا 0 – دانمارک 0

سوئد 5 – بلغارستان 0

 

بازیهای یورو 2004 دیروز و دیشب با برگزاری  بازیهای گروه سوم ادامه یافت. در بازی اول تیم های ایتالیا و دانمارک در یک هوای گرم به مصاف هم رفتند.

دیدار با بازی خوب دانمارکی ها آغاز شد وحرکات ترکیبی بازیکنان تیم نشان داد این تیم به عنوان توریست به بازیها نیامده و در صورت ادامه همین روند میتواند حتی به قهرمانی نیز امیدوار باشد. در این میان توماس سورنسون دروازه بان تیم را میتوان جانشین شایسته پیتر اشمایکل دانست که در حملات معدود ولی زهردار ایتالیا استثنایی عمل کرد و عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.


بازی را میتوان به دو نیمه جداگانه تقسیم کرد که نیمه اول از آن دانمارک و نیمه دوم از آن ایتالیا بود. ایتالیا که در نیمه اول بسیار از حد انتظار پایین تر ظاهر شده بود و با خوش شانسی و بازی خوب بوفون توانسته بود نیمه اول را صفر – صفر به پایان ببرد  در نیمه دوم کمی به خود آمد و با تعویض کاسانو فیوره و گاتوزو که به ترتیب جانشین دل پیرو کامورانزی و کریستیانوزانتی شدند طراوت بیشتری به بازی داد و توانست حملاتی را روی دروازه دانمارک تدارک ببیند که عکس العملهای عالی سورسن تمام آنها را بی نتیجه گذاشت. در این میان دانمارک نیز کاملا دست و پا بسته نبود و  ضدحملات خطرناکی را روی دروازه ایتالیا انجام داد که بازی بی نقص بوفون در دروازه و نستا و کاناوارو در دفاع اجازه گلزنی را نیافت.

اما در بازی دوم سوئد توانست با پنج گلی که به بلغارستان زد هم خود را به عنوان یک مدعی معرفی کند و هم آبروی مسابقات را که تا بدین جا کم گل دنبال شده بود بخرد. در این میان نکته قابل توجه حضور درخشان هنریک لارسن بود که بعد از خداحافظی از تیم ملی دوباره به مسابقات ملی بازگشت و با دو گلی که زد هم پیروزی سوئد را قطعی کرد وهم عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد.

 

یسپر گرونشایر بعد از مرگ مادرش که هفته پیش به وقوع پیوست امروز به اردوی تیم دانمارک ملحق خواهد شد.این هافبک دانمارکی امروز از کپنهاگ به لیسبون پرواز خواهد کرد و بعد به اردوی تیم که در 250 کیلومتری پایتخت  پرتغال واقع شده خواهد رفت. مورتن اولسن مربی تیم نیز در اظهار نظری گفت که در تیم دانمارک همیشه جایی برای او خالی است.

شایان ذکر است که گرونشایر امروز ساعت 5 بعداز ظهر به وقت محلی اولین تمرین خود با تیم را انجان خواهد داد.

نظرات 3 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:19 ب.ظ http://shamlo.blogsky.com

امیدوارم امشب هلند ببره .. انگلیس که باخت

محسن پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:25 ب.ظ http://mohsen66.persianblog.com

سلام...به من هم سر بزن

ابرام یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:00 ب.ظ

من هم از نتایج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد