آخرین اخبار یورو ۲۰۰۴ چند ساعت مانده به افتتاحیه

استایپ پلتیکوزا دروازه بان تیم کرواسی ممکن است هر سه بازی این تیم در گروه دوم را از دست بدهد. این امر بعد از عکسبرداری از او مشخص شد و معلوم شد که عضله ران پای راست او دچار پارگی شده است.

بر طبق گفته سخنگوی تیم او باید بین 10 تا 15 روز به استراحت بپردازد که این امر باعث خواهد شد که او دو بازی اول برابر سوئیس و فرانسه را از دست بدهد و فقط امیدوار به بازی برابر انگلیس باشد که 10 روز دیگر برگزار خواهد شد.

اتو باریچ مربی تیم اعلام کرد که مصدومیت  او جدی است و او احتمالا امروز یک دروازه بان را جانشین او خواهد کرد.

تیم انگلیس در بازی افتتاحیه گروه دوم که روز یکشنبه برابر فرانسه برگزار خواهد کرد جان تری را در خدمت نخواهد داشت.

مدافع چلسی دیروز صبح بعد از 20 دقیقه تمرین با ذخیره ها از تمرینات خارج شد. پزشکان تیم در طول هفته تمام تلاش خود را برای معالجه زردپی او به کار بردند ولی نتیجه بخش نبود. اسون گوران اریکسون مربی تیم دیروز به خبرنگاران گفت : ما نمیتوانیم در مورد بازیکنمان ریسک کنیم وامیدواریم مصدومیت تری برای دو بازی باقیمانده برابر سوئیس و کرواسی بهبود یابد تا بتوانیم از او استفاده کنیم.

اریکسون همچنین گفت : به احتمال زیاد او تا روز یکشنبه بهبود نخواهد یافت و یک احتمال بسیار کوچک وجود دارد که او روز شنبه بتواند پا به توپ شود که ما نمیتوانیم روی او ریسک کنیم.او در ادامه گفت که هنوز از بین لدلی کینگ و جیمی کاراگر کسی را به عنوان مکمل سول کمپبل در مرکز دفاع انتخاب نکرده .

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:31 ق.ظ http://iran57.blogspot.com

رامین دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:27 ق.ظ http://www.game-life.blogsky.com

سلام عزیز !
عالی بود ! خوش خبر باشی ...
خدانگهدار ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد