میلان -اینتر

سلام.الان که دارم این پست رو مینویسم چند دقیقه از پایان باز یمیلان واینتر گذشته من که بازی رو کامل ندیدم وبه خاطر عروسی یکی از اقوام فقط ده دقیقه آخر بازی رو دیدم ولی به نظرم بازی قشنگی باید بوده باشه.مخصوصا اینکه میلان هم بازی رو 3-1 برده ...دیگه خیلی حالم گرفته شد که بازی رو ندیدم گرچه رفته بودم عروسی و اونجا حالمون رو کردیم.راستی تو سفره خانه کنار هتلی که عروسی اونجا بر پا بود نیکبخت واحدی با دوست دخترش هم اومده گرچه من افتار امضا دادن بهش را ندادم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بعد از اون هم حامد کاویانپور با یه آئودی tt اومد که به چشم برادری واقعا ماشینه خوشگل بود که طبق گفته حاضرین یک هفته پیش از دوبی وارد کرده.فکر کنم کاویانپور هر چند از رفتن به امارات تو بخش فنی فوتبال ضرر کرده ولی تو بخش تجاری سود سرشاری برده جدای از پولی که از باشگاه برای یک سال نیمکت نشینی گرفت.بازی بارسلون -والنسیا هم بر طبق گفته خیابانی گزارشگر آپ تو دیت!!! سیما در نیمه اول 1-0 به نفع والنسیا تموم شده انشاالله تو نیمه دوم بارسا جبران میکنه .برم ببینم نتیجه جدیدی اومده یا نه .فعلا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد