معذرت به خاطر تاخیر

سلام از این تاخیر چند روزه واقعا معذرت میخواهم اصلا وقت نکردم به وبلاگم که هیچی به دنیای اینترنت هم سر بزنم .یه مقدار دیگه این تاخیریهای من رو ببخشید کارم راه میفته و دوباره به موقع آپدیت میشوم.درباره دوستانی هم که قول دارم بهشان لینک بدم یا لوگوشان را بگذارم باید بگویم که خیلی خیلی معذرت میخواهم .امروز فرانت پیجم به کلی قاطی کرده و وارد صفحه html نمیشه به همین خاطر اگر میشه یه چند روزی بهم وقت بدید تا درستش کنم .مرسی.

این روزها مثل اینکه قضیه رفتن بکهام به بارسلونا جدی شده .فکر کنم دراین رقابت برای ریاست بارسا یکی دو تا بازیکن درست حسابی به بارسا بیایند وبعد از چند سال بارسا بتونه یه جام رو بگیره.اولین این بازیکنها هم بکهام میتونه باشه.پیتر کنییون رئیس منچستر قیمت او را برای انتقال از منچستر 30 میلیون پوند اعلام کرده .گرچه با وضعیت بد اقتصادی بارسا پرداخت این مبلغ میتواند مشکل ساز شود ولی از بارسا واسپانیاییها هیچ چیز بعید نیست.اگر در مورد بارسا خبرهای جدید و مطالب خواندنی میخواهید به این وبلاگ یه سری بزنید.

وقتی درباره رونالدو و خیانتی که او به اینتر و طرفدارانش (قبلا هم گفتم که من طرفدار اینتر نیستم) کرد مطلب مینوشتم فکر میکردم طرفداران او مطمئنا ملامتم خواهند کرد ولی تمام نظراتی که برای این یادداشت نوشته شده بود در تصدیق مطلب من بود که حتی بعضی ها آتششان از من هم تندتر بود.این نشان میدهد رونالدو با این حرکت از خود یک فرد خائن و غیر قابل اعتماد در ذهن فوتبالدوستان جای گذاشت.وتمام اینها را به خاطر رئال به جان خرید غافل از اینکه رئال امسال در بین این چند سال اخیر بدترین فصل خود را میگذراند.

راستی فردا بازی ایران و ازبکستان قراره تو ورزشگاه آزادی برگزار بشه.فکر میکنم با توجه به پیروزی قابل اعتماد ایران در زمین حریف بیشتر ذهن بینندگان بازی به چمن آزادی و صندلیهاش باشه همه از جمله خودم در انتظارند تا ببینند بعد از یک سال چه گلی به سر استادیوم آزادی زده شده است.

یه خبر دیگه گرچه بیات شده.: بازی استقلال و پرسپولیس یه هفته عقب افتاد تا خدای نکرده چمن استادیوم آزادی خش بر نداره .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد