لیگ قهرمانان اروپا

خب به یاری خدا این هفته هم تموم شد و ما موندیم و خودمون ! حالا زیاد شما توجه نکنید من چرت و پرت میگم.

هفته قبل هم لیگ قهرمانان اروپا پیگیری شد و تو بازی که همتون فکر کنم دیده باشد میلان اینتر را برد گرچه بازی نیمه تمام موند ولی قطعا میلان برنده بازی اعلام خواهد شد و در مرحله بعد هم با آیندهوون بازی میکنه که تو ضربات پنالتی لیون را ناک اوت کرد. اونطرف هم چلسی با بدبختی از دست بایرن در رفت و توانست برای دومین سال پیاپی با نیمه نهایی جام برسه تا تو این مرحلهیک دیدار تمام انگلیسی را بین لیورپول و چلسی شاهد باشیم . عقل و منطق و از این جور چیزا همه میگن چلسی مثل آب خوردن لیورپول را شکست میده و این لیورپول اون تیمی نیست گه توی لیگ بازی میکنه و لیورپول برای انتقام فینال جام اتحادیه هم بازی میکنه . ضمن اینکه مورینیو با حرکتی که تو اون بازی برای تماشاگران لیورپول انجام داد* منفور تماشاگران شد و حالا شب سختی را توی آنفیلد تجربه خواهد کرد.

                                             

*مورینیو تو اون بازی بعد از گل چلسی که تونست نتیجه را جبران کنه رو به تماشاگران لیورپول با قراردادن انگشت روی دماغش , ببخشید بینی اش علامت هیس داد و توسط نیروهای امنیتی و نه داور از زمین بازی اخراج شد. البته او بعد از بازی اضهار کرد که این علامت را به نمایندگان رسانه ها داده است که او و تیمش را تحت فشار قرار داده بودند.

اگه دوست داشتید به این وبلاگ که من تازه گی ها دیدمش هم سری بزنید مطالب خنده دار خوبی توش پیدا میشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
نادر شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:40 ب.ظ http://30fun.blogsky.com/

سعید جان سلام.ممنونم که به من اینقدر لطف داری.شما هم وبلاگ قشنگی داری.امیدوارم موفق باشی.ممنونم از این لینکی که به وبلاگم دادی.جبران میکنم.در ضمن آرزو میکنم میلان و چلسی به فینال باشگاههای اروپا برسن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد